en konstig dag...

idag har jag en konstig dag... det var väääldigt längesen jag hade en sån här dag, det måste ha varit någon gång i somras. :o

jag har nämligen en helt hästfri dag!! det är väääldigt sällan jag har det. men idag har jag haft praktik till kl.16 och ska jobba kl.19 så jag hade ändå bara fått stressa runt i stallet. och kalle skulle ändå vila idag...
så snälla jeanetta ska fixa hos kalleman idag. toppenbra! :)

jag är ju sån att jag gärna vill göra allt själv, alltid, oavsett. jag är ju exempelvis ÄCKLIGT pedantisk med kalles box och kan stå där i evigheter för att den ska bli perfekt! men idag får jag stiga åt sidan för jeanetta.

men imorgon ska jag spendera kvällen med kalle! idag får jag spendera kvällen på jobbet och tiden innan dess med jimälsk :)


en ohästig bild fick det bli :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

I bland är häst fria dagar rätt sköna. :)

Även om man älskar att va i stallet, pyssla osv.

Men ibland kan man behöva ta ledigt.

2010-11-22 @ 18:58:45
URL: http://[email protected]

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0