Måste bara säga att det är underbart att b...

dsc00190 (MMS)

Måste bara säga att det är underbart att bo på landet och ha kor och kalvar precis utanför! Var nyss ute på lunchpromenad. Nu är det dags att jobba vidare. Vad har ni för planer idag?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Freddi

Åååh, vad mysigt! :D



SV; Ja, jag det är faktiskt några mil härifrån, spå det är ju tur det iaf! Men hemskt är det!



Usch ja, nästa år så ska de ha i alla NO-ämnen och kanske alla SO-ämnen!! :S jag är glaaad att jag går ut innan det! :D



Hihi, Vendullah tackar, shallah eller nåt :D

2010-05-05 @ 14:44:27
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

sv; haha det tycker du allt va;)



mm, fick precis rida på att en kompis kompis har sina hästar i det stallet (eller hade...) Men de var so tur va ute :) Men lider verkligen med dem som hade sina hästar inne och som brann upp. Stackars djur.

2010-05-05 @ 16:15:10
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0