dessa rymmande hästar...

jaha, nu har det hänt igen då. hästar som rymt och är uppe på vägar och springer. inte bra någonstans. och denna gången var det ju tvunget att bli en olycka av det också...

från tidningen ridsports hemsida :

Häst och bilförare skadade i olycka

Några hästar orsakade en trafikolycka på riksväg 56 vid Nortuna gård i Romfartuna på onsdagseftermiddagen.

En bil kolliderade med en av hästarna, som hade tagit sig ut från en hage. Såväl bilförare som häst ska ha skadats vid olyckan. Enligt polisen är bilens förare lindrigt skadad skriver VLT.

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

:( undrar hur det gick med hästen...



sv, haha a precis :P a igår ösregnade det =/ och nu duggar det... jobbigt, fint regn som man blir jätte blöt av..

2010-05-13 @ 09:23:57
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

Hejsan :)

nu är frågorna från frågestunden uppe :) hoppas du är nöjd med svaret annars hör av dig så ska jag svara bättre =)



Kram

2010-05-13 @ 09:46:24
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0