dagens ridpass!

idag så tänkte jag att kalle skulle vara trött och slö eftersom han varit ute sin första natt, och att det varit sol och 28 (!!) grader idag... så för att inte göra det för jobbigt för honom med ett pass på ridbanan som var min tanke, så blev det en barbackatur i skogen... :)


pauline fotade oss innan vi begav oss iväg :D

kalle var dock inte alls trött och slö, han gick på och taktade och var superglad :D

sen fick han smaska betfor och det tyckte han var helmumsigt!!

spelade in en videoblogg när jag red också, ska lägga upp den alldeles strax ;)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Fia

Kunde inte låta bli att märka.. varför har han bara skydd på ena bakbenet? ser lite roligt ut.. :P

2010-05-22 @ 21:37:34
URL: http://fiasandstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Haha, jag tänkte också fråga samma sak som Fia, varför saknas ett skydd? :P



Och för att även svara på vad jag tyckte om videobloggen så ska du lätt fortsätta! Jag tycker videobloggar är skitroliga :)

2010-05-23 @ 14:16:15
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0