Blivit dåligt bloggande idag, inte haft ti...

dsc00196 (MMS)

Blivit dåligt bloggande idag, inte haft tillgång till dator. Denna lilla söta har jag utanför mitt fönster! Jag vill bara hoppa hö i hagen och pussa den! Kalle o bella har varit i sommarhagen o ätit idag med! Imon blir det några fler timmar!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: AnnSofie

Vilken sötnos :) fast kossor är jag livrädd för hehe..

2010-05-06 @ 16:10:39
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söt kalv :P

2010-05-06 @ 16:18:54
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

hehe neee, han ser ju inte lika stor ut med mig på som är i lagom längd för honom! men som sagt, det är sjukt mycket häst att rida ihop! han är ju bara riden i 1år så det här med samling osv kan man glömma, han har precis lärt sig att galoppera ;) sen behöver han dessutom hjälp att balansera upp sig, och på det ska man försöka hålla alla hans kroppsdelar på plats som gärna far hit & dit ;P



är väldigt svårt när man inte känner hästen & vet vilka knappar man ska trycka på och innan man vet vad man kan kräva.. blir nog bra att rida för tränare på söndag så får vi se om det blir bättre! om inte annat så lär jag mig ju honom efter hand.. roligt dock att vi blev fotade nu bara andra gången jag rider honom, då har man att jämföra med efter ett tag ;P

2010-05-06 @ 16:57:43
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0