nyklippt och nyfärgad i håret, underbart!

jag har varit hos frisören idag under stora delar av förmiddagen. älskar det :) både att sitta och snacka och så en som pillar en i håret hela tiden. det gillas :D

klippte av några centimeter på längden och klippte upp det lite mer. klippte också av en del på luggen, tunnade ut den och klippte av mycket vid ansiktet :) blev riktigt fint!

håret färgade vi i en något ljusare mörkbrun ton... vi lät de ljusa slingorna ligga kvar också, färgade lite mer på dom också :)

jag var rädd att kalaset skulle gå på 1500kr men jag blev jätteförvånad när det bara kostade 950kr. aldrig kostat så lite :D men det gillar jaaaag...

försökte fota mig själv och frisyren också men det gick, som ni kan se här nedanför, inte alls bra :P men ni kan ju läsa beskrivningen om frisyren och försööööka förstå hur jag menar och ser ut i håret nu :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: malin

sv: jo ska se om jag kan fixa det! :)

2010-03-01 @ 14:01:39
URL: http://malinsko.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

ojoj frillan goes Annixon ;)

Njae det gör jag inte , jag rider bara med martingal när vi hoppar (:

2010-03-01 @ 14:42:45
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: mamma

Verkar fint. Var var du?

2010-03-01 @ 16:08:55
Postat av: jenny

ser fint ut :)

2010-03-01 @ 19:54:48
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0