men filmklippet då?

hej sötnosar! nu har jag precis kommit hem, varit en sväng i stan och kört på lite folk. innan dess blev det käk hos syster... och en annan syster berättade om en healing-upplevelse... riktigt läskigt, jag har inte släppt det än!

och angående filmklippet från idag, så får jag fixa det imorgon för min dator låser sig så fort jag öppnar movie maker :/

nu blir det sängen, har morgonen imorrn i stallet. myyyys! syster elin följer med ut då :)

natti natti!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: julia*

Sv: kan man säga :)

2010-03-07 @ 10:22:56
URL: http://bockerochhastar.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0