lite shopping igen ;)

idag när jag satt och väntade på att affären skulle öppna så jag kunde lämna in kameran så bestämde jag mig till slut för att gå in och strosa lite på citygross. finns ändå väldigt mycket därinne. och framför allt, de har ju hästsaker ;) de har 30% på alla vintertäcken nu med, så funderar på att köpa ett till kalleman, så jag har ett extra! :) mitt andra reserv-vintertäcke har ju kalle förstås tagit sönder :P

jag köpte ändå inget täcke, ska åka in i veckan och kika lite till. :)

det jag fick med mig hem var faktiskt inga onödiga saker ändå. det blev en röd rosett till kalles svans, att ha på tävlingar, så folk håller lite avstånd eftersom han är ganska mötesskygg och kastar sig/sparkar/bockar om någon kommer för nära... och så nya ridskor! mina ridskor är ju sönder överallt så de läcker in massor nu när det töar... så de var välbehövliga! med stålhätta förstås för säkerhetens skull :D



ska ta och lämna in mina slit-o-släng-stövlar på lagning också någon dag, dragkedjan har ju pajjat. och så hoppas jag att mina nya ridstövlar kommer snart med som jag beställt. weeeeiii :D

och eftersom min kamera är sönder så får ni nöja er med mobilbilder så länge ;)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

nja..

d går inte åt så hemskt mkt nu längre, har ju gjort d till å från när ja xprimenterat förstås men ja har hittat en bra balans nu så d går mellan 1 å 1,5 säck/vecka beroende på hur mkt han e inne men d e ju en stor häst å boxen e ju stor 12m2 så d e inte mkt :)

å jo ja tittar på d ibland men har inga konkreta saker därifrån mer flytande tips liksom..

2010-03-15 @ 11:55:26
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: jenny

härligt med shoppning!

2010-03-15 @ 12:57:14
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0