kan det bli polishund av en liten valp?

hej folks! när jag var på väg till skolan idag så gick jag bakom polishundutbildaren som bor här där jag bor. han brukar alltid gå runt hela dagarna med någon hund. jag tror han utbildar en åt gången och sen så får han en ny. det har alltid varit vuxna schäferhundar han gått runt med. idag däremot så gick han med en liten schäfervalp. det såg så roligt ut, kan inte alls föreställa mig det lilla yrvädret som polishund :P valpen verkade mer intresserad av att bita i kopplet och studsa runt än att gå framåt... men det blir väl polishund av den också kanske :)


polishund av denna? :D bild lånad från expressen.se

och tentan gick nog rättså bra tror jag, så skönt! gillar det... :)

min dressyrsadel ligger nu ute på tradera. sök på olympic jessica så hittar ni den :) var en intressent som mailade mig igår, hoppas den blir såld. men jag är samtidigt så himla ledsen att den inte passar kalleman :/

nu ska jag fira med att läsa nya hippson-tidningen :)
bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0