i sadeldjungeln...

usch vad jag hatar sadlar ibland! aldrig ska man hitta något som passar!! nu har jag ÄNTLIGEN hittat en som passar kalle (efter att ha provat 25 stycken...) MEN givetvis ska ju något krångla ändå. för denna sadeln passar inte MIG! det är inte mkt som är "fel" men jag hade behövt en djupare sits för att riktigt få mig på plats, jag sätter mig gärna fel i sadlar...

den jag provat är en albion legend k1...

här är en k2:



nån som vet om k1 och k2 skiljer sig något i modellerna? om k2 kanske fått djupare sits (hoppas!) :D
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Karoline

Hoppas att du hittar en sadel snart som passar er båda, det är så viktigt att även du sitter bra.



Vi har som sagt mycket snö kvar, blir kul sen när det börjar smälta och det blir vatten överallt.... NOT!



Hur mår du idag? Jag ska till läkaren senare och se om de kan hjälpa mig, det här funkar inte!

2010-03-11 @ 10:03:29
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Lovisa

vi har 2 som är till salu MEN det är allroundsadlar...

2010-03-11 @ 20:51:08
URL: http://puissance.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0