En liten hälsning från en brygga vid en sj...

dsc00334 (MMS)

En liten hälsning från en brygga vid en sjö.. Jätteskönt väder, fast inte så varmt. Skönt att sitta och njuta av lugnet. Jim fiskar och jag tittar på. Kalle har fått sällskap av pauline ikväll som kollade så han och bella mådde bra. Det tyckte han nog om. Imon hoppas vi på sol så man kan bada! Kalle och jag ska nog hoppa, kunde inte det idag pga ridläger så kalle blev så ledsen.. Vad gör ni ikväll?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; nä den är ny :) De som hade goggle grome som webbläsare kunde inte komma in på min blogg i veckan så jag fick greja med hela bloggen...

Så jag passade på att göra om bloggdesignen lite :)

2010-07-01 @ 12:57:24
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0