bevis på hur duktig jag varit!!

tänkte lägga in bilder på hur fint det blev efter min storstädning i stallskåpen :) har tyvärr inga före-bilder, men kan ju säga att ena skåpet fick man stänga fort för annars hade allt ramlat ut haha!

skåp 1 (schabrak, täcken osv)



skåp 2 (stall-apotek, grimmor, transportskydd, säkerhetsväst o allt bra-o-ha). o så lite spindelnät :P



tycks? har jag nån ordning? :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Fredrika Källström

Ujuj, jag får blunda! MItt skåp vågar jag inte lägga ut en bild på! x)



SV; Hahah, usch ja, piiiinsamt!



På samma tävling ramlade jag av för att Nicos hoppgjord var för lång, och Nico sprang och åt blommor och vägrade låta sig infångas. Min enda tanke var att jag hade sand i trosorna. Bra där! LB var det dessutom, och jag hade hade vunnit klassen innan! HAHAH! (ju mer jag tänker på det desto mer skrattar jag)



And yes, I made it! :D:D

2010-06-12 @ 01:01:49
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0