Ett lyckat ihopsläpp, ingen action alls! J...

dsc00399 (MMS)

Ett lyckat ihopsläpp, ingen action alls! Jeanetta och jag släppte ihop kalle och citrin igår kväll kl 22. Jag red bort till deras stall så jag var där strax innan kl 22. Ihopsläppet va de lugnaste jag varit med om. De skrek på varandra nån gång, sen åt de. Och nu när jag var där och tittade till dom stod de och kliade varandra! Hann tyvärr inte få det på bild för de blev nyfikna när de hörde mig komma! Känns så skönt att det gick så lugnt, det var liksom som om de sa: jaha, var det du? Vi har ju ridit ihop några gånger så de kände säkert igen varandra!

bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0