X=Σ(Xlj*Vlj)+Σ(Xki*Vki)/(ΣVlj+ΣVki)

säger överskriften er mycket? :P

har prov på torsdag. eller tenta kanske det kallas nu för tiden. usch. och jag förstår inte mycket alls, det är så hiiiiimla mycket. blä :(

men men, så länge jag lyckas få ihop ett godkänt så är jag glad!! :)

har någon annan av er läst logistik kanske? :)

börjar få panik med min praktikplats också, jag hittar ju ingen!! :(

imorgon ska jag till frisören. få lite finfint hår igen. det gillar jag :) kommer dock inte gilla det lika mycket när jag ska betala för det :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Carro

Sv: Nu har vi tre styckna. Två som är här alltid och en som kommer och går lite som den vill.

2010-02-28 @ 22:33:52
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Jo vi har fyra egna hästar hemma på gården så jag skulle inte hinna ta hand om en till =/

Men det hade varit grymt kul iaf!



Ja det tar ju sin lilla tid att ha flera :)

2010-02-28 @ 22:41:49
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0