om en stund

om en stund kommer jag lägga upp lite om dagens ridpass och film från det, dock bara typ 1minut :P men ska fixa filmen först bara :)

har ni en bra kväll?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jenny

SV 1: Ja de är ju det man får göra, se till pållens bästa! Även om det ät jobbigt så får man inte vara egoistisk.



SV 2: Precision är när man kör genom konportar med bollar på, en bana som är uppbyggd som man ska ta sig igenom. För varje boll eller tidsfel man får så får man straffpoäng. Om man klarar första rundan felfritt så får man köra en omkörning och där är de bara att ösa på :)

I maraton så kör man först en sträcka och sen kör man mellan hinder, som 4spannen på Göteborg horse show fast vi kör utomhus på uppbyggda naturhinder :)

2010-02-23 @ 21:29:32
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de vore trevligt men har inte de, hur skaffar man sånt???

2010-02-23 @ 21:42:46
URL: http://stunzan.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Just nu är jag blond (hrrm orangehårig) :P

Är jätteblond i grunden, men har varit riktigt mörkbrun nu ett tag och håller på att försöka få tillbaka min naturliga hårfärg! :P



Ah, 17åringar mår ju precis som du säger bra av att röra på sig regelbundet :)

2010-02-23 @ 21:56:37
URL: http://cathie.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0