INFLYTTNINGSFEST IKVÄLL - bilder!

god kväll folket!

vad ska ni göra i kväll? för mig blir det lite galej faktiskt.
sanna, fina fina sanna, har ju flyttat hit. det gillar jag skarpt ska ni veta !

så ikväll är det inflyttningsfest hos henne. wehoo!

vad ska ni göra gullungar? :)

inte många kommentarer på dagens tema idag, verkar inte som trickträning är så vanligt trots allt!

kvällens outfit blir i alla fall gråa jeans, svart längre topp med silverdetaljer.
håret vet jag inte riktigt vad jag gjorde med. lite tuperat i hårbotten och så plattat i längderna. haha. orkade inte göra något vettigt av det sååååå det får se ut som det gör ;)

glöm inte skriva era tips om vad ni vill att jag skriver om i dagens tema!! fått in ett bra tips, och ni blir ju länkade då också :D

nu ska jag blanda mig en liten söt grogg :)

ha en kanonkväll folkisar!

bilder på mej ikväll... :D


bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

gillar tröja å snyggt hår :)

d e dressyr så klart ;)

2010-02-06 @ 18:38:12
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha, tycker du? Jag tyckte dem var rätt tråkiga... x) Men som sagt, får hellre tråkiga presenter än att behöva stå över träningar/tävlingar :)



Nej, har faktiskt inte en aning om vad jag vill ha! :O Har inget som jag absolut måste ha, men kanske ett nytt träns hade varit kul? :P

Jag har lite bekymmer med GHS-dagarna, en ridsportaffär vill att jag ska jobba med dem varje dag på mässan, jag vill absolut inte men de verkar ha antagit att jag tackat ja... :S Annars så kommer jag att åka dit på lördagen med klubben :) Själv?

2010-02-06 @ 19:06:55
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0