grillar gör man bara på sommaren... eller?

nej inte bara ;) vi ska till svärföräldrarna om en liten timme och äta grillat. mums mums :) äääälskar grillat.

grillar ni på vintern?

hemma brukar vi också grilla en del, jag och jim. dels i den vanliga kolgrillen ute och sen i vår elgrill. den är riktigt smidig! :D

åååhh jag är så sugen på grillat nu bara för det så jag nästan spricker ahahha :D


mums mums muuuums
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: annie

sv: det blir 70 och 90 tror jag :)



jag köpte mina på hööks men de är kopior på en dyrare variant som finns lite överallt tror ajg :)



hihi visst är han :D

2010-02-06 @ 15:40:02
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: sussi

ja visst d e ja gärna :)

hoppningarna e ju valfri höjd som vanl :)

å eftersom ja e ansv för dressyren så har JA bestämt (ja gillar å få bestämma saker ;) )

att vi kör 2 super lätta klasser för d yngre skolryttarna. sen en lc1 en lb2 å en la3, å vi delar lc å lb på skol å privatryttare om d e tillräckligt många ryttare av varje sort :p

Å btw..

vi grillar ute på vintern oxå (har en elgrill oxå) bla annat gjorde vi det på nyårsafton :D

2010-02-06 @ 17:58:57
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: sussi

jo ja äääääääääääääälskar grillat..

d smakar nästan ännu bättre nu då man inte får d så ofta :)

å ja d e snart...

7 mars för å va xakt.. ;)

2010-02-06 @ 18:20:16
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: Ja han är helt normal nu så vi får hoppas att det håller i sig. Bra tips om betfor-vattnet. Har tyvärr ingen betfor hemma för tillfället men annars var det ett bra tips :)

Tror inte att han kan ha blivit deppig av något. Allt har varit precis som vanligt. Dock så brukar han ha dubbla täcken på natten när det är kallt. På väderrapporten sa de att de bara skulle bli någon minus så då tänkte jag att han klarar sig med ett. Så när jag kom upp på morgon var det -14! Så han kanske blev kall eller något. Dumma väderprognos.

2010-02-06 @ 19:09:29
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0