förlååååååt! :(

förlåt alla bloggläsare att jag inte uppdaterat nått idag. har haft fullt upp från morgon tills nu, och nu ska jag försöka få i mig lite mat eftersom jag inte hunnit det sen lunchen. puh!

skolan idag var det ju som vanligt, och poletten trillade faktiskt ner lite för mig. företagsekonomi är annars inte min starka sida!

sen har jag ju varit i stallet också, städat hos 3 hästar, lagat mat till 3 hästar... och så ridit kalleman :) var dressyrträning idag så ska strax lägga upp ett inlägg om det... :) kan säga att kalle var på riiiiktigt bushumör ;P

nähe, matlagning var det. magen skriiiiiker.

kram på er, gullisar!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: V I L J A

Svar: Hehe nja den kunde nog ha börjat lite bättre, har blivit sjuk nämligen. Så nu sitter jag och äter halstabletter, vad gör du? :)

2010-02-10 @ 19:46:16
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0