dagens ridpass!

god kväll :) hur mår ni? haft en myyys dag?
när jag kom hem från stallet hade älsk-jim lagat mat <3 mumsigt & mysigt! :D

gick iaf bra i stallet idag, provade en sadel på kallebus med. en albion legend!! den verkade ligga okej på kalle och jag kände att jag kom åt honom bättre. eventuellt hamnade den lite i bakvikt dock, ska rida med den på nästa dressyrträning iaf. supersnällt sussi att jag får prova den :D

red i alla fall i stora ridhuset en stund. de håller på att förbättra underlaget så det var lite halt eftersom det inte lagt sig ordentligt. men jag skulle ju mest känna på sadeln :D

red en del öppnor längs långsidan, även några slutor. red också slutor längs diagonalen :) kalle var superpigg men gick ändå fint. red honom i den högre formen och han gick jättebra där, stadigt!

bad en tjej fota också, brukar bli rättså suddigt när man fotar i ridhuset dock tyvärr. meeen alltid något :P

bildbomb från ridpasset med lyyysande reflexer :D


imorgon blir det nog en uteritt :)

glöm inte komma med era dagens tema-tips :D jag har fått in en del som jag ska skriva om så småningom :D och då blir ni ju också länkade :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Rebecca

Ni är så fina (:



sv; Hon var jättelungn och fin när vi värmde upp men när vi kom till "banan" vart hon ´helt spänd och så. Just nu får hon korn,vitlök,b-vitamin,mineraler har fått betfor och lusern förut men tog bort det då hon blev så pigg av betforn men lusernen använde vi för att få henne i hull (:.



Tack så jätte mkt för tipsen ska försöka till nästa tävling men ska träna på att fortsätta rida på bara :D.

2010-02-14 @ 21:01:00
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah
Postat av: Rebecka- Dressyren

Ser jättefint ut:D

Sv: Åh tack så mycket:) Ja haha riktig ponnyman <3

2010-02-14 @ 21:09:23
URL: http://dressyren.webblogg.se/
Postat av: sussi

kul att den va skön vi du får som sagt gärna ha den på trän :)

var hittade du den i påsar?? :)

2010-02-14 @ 22:02:29
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0