stressa runt hela tiden.

usch, gillar inte att behöva stressa. idag fick kalle vila för att jag helt enkelt inte hann. och nu ska jag köra och jobba till kl.21. men imorgon blir det att röra på kallemannen lite grann!

ska förhoppningsvis till charlies här i mellandagarna. dels se om man kan göra nåt fynd och dels för att kanske låna hem någon sadel om de har nåt spännande :D

så, hur känns det nu att julen är över tycker ni?

pussades massor med kalle i hagen idag, han är så söt så! kul att han kan pussa på kommando, det gillas :D

uhm, kalle och jag måste nog öva bakdelsvändningar och samling här i dagarna, om vi ska klara av att rida programridningen på onsdag :P i alla fall om vi ska ta LA:4 och MSV C:2. men kanske bara blir LA:4 isåfall, vi har ju faktiskt paus från dressyrandet just nu :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Helena

Åh, jag vill också att Bosse ska kunna pussa på kommando :D vore superkul!



Svar: Jo, ett par nya benskydd till Bosse, ridtäckbyxor, 1200 kronor på Royal och lite annat :) själv då? :)

2010-12-26 @ 17:25:44
URL: http://travgalen.se
Postat av: Josäfin :>

sv: Haha Tack =D

Jag ska lägga upp en inlägg om hur jag gör mina, så du får hålla utkik efter det! =D

2010-12-26 @ 22:37:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Mela

Julen är ju faktiskt inte över än :P Man kan fira ända till tjugondag knut om man vill :)



Sv; Tack :)



Jo, när jag rider dressyr åker både thermobyxor och vinterjacka av, de är så klumpiga.

2010-12-26 @ 23:49:32
URL: http://melasandstrom.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0