snökaos.

idag är det snökaos. i natt hade vi närmare 20 minus (brrr, tur man var inomhus) men idag är det varmare men blåsigt och snöigt.

jag är hemma idag också, känner mig dock ganska okej idag! men man ska ju vara hemma 1 dag efter man är symptomfri efter en vinterkräksjuka. så det får jag väl vara då!

men imorgon är det praktik som gäller för mig. sista dagen för veckan och även  sista dagen över huvud taget på praktiken. känns trist att bli sjuk såhär under praktiken , jag trivs ju så bra där och vill verkligen göra ett gott intryck. inte bli magsjuk mitt i allt... menmen, hoppas de tycker jag har varit bra ändå :)

vad gör ni idag?


sommar vore najs en dag som denna.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Helena

Inte kul väder alls just nu :S



Svar: Jo det känns verkligen bra att det är tävlingsdags snart igen :)

2010-12-16 @ 18:28:49
URL: http://travgalen.se
Postat av: Mela

Det har snöat jättemycket här också, en-två dm på bara några timmar(!)



Sv; Ja det är han, underbarast och härligast av alla! :) <33

2010-12-16 @ 19:02:55
URL: http://melasandstrom.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0