och hoppning blev det!

jepp, det blev lite skuttande ikväll! så himla kul, tyckte vi allihopa! både kalle och jag, och jeanetta och citrin :)

i framridningen övade jag på att försöka lära kalle ett kommando för att öka steglängden i traven. han vill gärna göra det i lättridning men inte lika gärna i nedsittning. men han verkade fatta lite grann med mitt kommando-övande, det gillas!

i galoppen så gjorde vi några byten och de satt fint även om de blev stoooora som ni vet att de blir :P

blev inget avancerat hoppande idag. vi hade ett räcke på diagonalen och ett på ena långsidan.

kalle var glad att få hoppa i alla fall. ibland ville han ta kommandot dock och bromsen fanns inte riktigt efter hindrena :P men det är bara att hoppa mer så han tagga ner litegrann! :)

han är sötsöt och tycker det är kul, och det är huvudsaken :D

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

nåå vilken söt bild :p



SV: jaaa!!!! fy fasen va arg jag va..

2010-12-20 @ 21:15:59
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: fia

Kul med hoppning! Och att ha kul är ju faktiskt det viktigaste.



Bra det där med kommando för att öka steglängden. Jag försöker få Nöt att länga steget fram öht då han ju är väldigt stel i bogen där..

2010-12-20 @ 21:39:57
URL: http://fiasandstrom.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0