kalles mage är i balans?

hm, jag tycker allt kalles mage är lite skum nu! jag hann ju knappt mer än skriva att hans mage var kaos förrän den var normal igen :P för igår när jag skulle mocka så var det fina bollar! återstår att se hur den är idag...

den enda anledningen jag kan kommma på som "boven" i det hela är kalles vintertäcke HAHAHA! det är nämligen för stort så det ligger långt ner över rumpan och svansen, så jag kan tänka mig att bollarna blir knas för att han inte kan lyfta upp svansen ordentligt när han ska skita. en teori :P

bollarna var ju alltså normala igår, och då hade han INTE haft vintertäcket på... :o


boven i dramat? vintertäcket...
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Lovisa

Köpa nytt vinertäcke då kanske? :P

2010-12-08 @ 09:12:24
URL: http://puissance.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0