Ikväll så passar jag på att drömma mig bor...

dsc00599 (MMS)

Ikväll så passar jag på att drömma mig bort igen. Ligger i soffan med datorn i knät och kollar på hästgårdar. Vad mysigt det hade varit! Men ett jobb får väl komma i första hand efter utbildningen antar jag! Blir hemma från jobb ikväll, så ingen blir smittad. Kunnat äta lite idag faktiskt! Ute är det snökaos. Det gillar jag inte alls! Hur har ni det?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Åh en egen häst gård, med paddock, ridhus fina stora hagar. :) vad kunde varit bättre än e.



Har de sådär, mår inte så bra.

Ännu sämre nu efter att ha tillbringat ett par timmar i stallet.

Inte bra att va ute i kylan, men skönt ändå o få umgås med Raski och framför allt träffa underbara stallkompisar. :)



2010-12-16 @ 19:16:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Jeanetta

Den blev super god (och krämig)både majk och jag har ätit två portioner av den idag, haha. plus att det gick jättesnabbt att göra den!



Smälte först en matsked smör i kastrullen, hade i 2dl creme fraiche + 3dl vatten och en påse kryddmix som hette "norsk fisksoppa". Kokade upp det och la i 300gr torsk och ca 100gr räkor. Kokade det i typ 7min och sen klar! :D

2010-12-16 @ 20:04:11
URL: http://jeanetta.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0