vi var på upptäcksfärd!

har spenderat morgonen och förmiddagen i stallet... idag blev det en uteritt för oss! kalle och citrin verkade nöjda över det :) blev en del trav och galopp och sedan mestadels skritt och snack :)

vi har så många olika ridvägar här så det är galet, det kommer fler och fler vart man än rider! idag började vi följa en annan väg och den grenade sig till höger och vänster :) vi ska följa den ännu längre någon dag när ingen av oss ska jobba :)

har ni mycket ridvägar hos er?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Ja det är riktigt jobbigt att tänka så :/



Jag har ingen aning om var hon ens står nu.. De blev vräkta från det andra stallet där hon stod när jag red.. Det skulle inte hyras ut längre.. Jag frågade ägaren var hon skulle flyttas men har inte fått svar på det!



Vi hade en deal om att jag skulle betala 500:-/mån till Nora's foder mot att jag red henne osv.. Sen sista månaden jag hade henne så var ju Nora sjuk & då kunde jag inte rida! Men jag valde ändå att fortsätta hjälpa till med henne, pyssla, mocka, gå promenader, tills hon lånades ut. Dock kände jag att jag inte ville betala de där 500:- för att ha mockat & borstat hästen i en månad.. Men då blev ägaren sur & har inte berättat för mig var Nora tog vägen :S



Tycker det är dåligt av henne för hon vet vilket band jag & Nora hade, och hon behöver ju inte straffa mig o hästen för att hon är knäpp o tycker man ska betala för att mocka :S

2010-08-04 @ 12:12:32
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: jenny

ganska mycket faktiskt :)

Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Vi har jätte mycket fina ridvägar. Dock är ju hero inte så lätt att rida ute så jag har inte ridit överallt. Men vi har slott och alltmöjligt att rida runt vid. :) sjukt fint!

2010-08-04 @ 12:28:26
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: sussi

hah.. låter som ett bra sätt å komma vilse :P

jo.. det hoppas ja att vi kan få en =)

2010-08-04 @ 13:00:31
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi har också riktigt mycket ridvägar, med alla möjliga underlag =) Hur härligt som helst, det är skönt med lite variation (:

2010-08-04 @ 18:14:15
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: carro

vi har värdelösa ridvägar ;( Typ 3 olika rundor.. Dem har man ju tröttnat på för ungefär 10 år sen om man säger så ;(

2010-08-05 @ 14:36:55
URL: http://cherrybabe.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0