bänkad på träningen.

idag satt jag på bänken på träningen... det var en lite konstig känsla faktiskt! :) men eftersom jeanetta och jag delar på en plats nu så kan det ju bli så! jag lovade att jag skulle filma så jag satt och kollade hela passet!

tycker det kan vara lärorikt att sitta med och lyssna bara på en träning också, för man snappar alltid upp något. det kan snappade upp idag var att när man rider upp på medellinjen och hästen skjuter ut rumpan så ska man inte korrigera rumpan utan i stället korrigera om framdelen!!! så det ska jag tänka på :)

kalle och citrin är ju dock så olika de kan vara typ i ridningen men ändå kul att se :) om 2 veckor är det kalles och min tur, weeeiii! jag LÄNGTAR !!!


grabbarna grus! kalle och citrin :)

åh just det. jag och kalle dressyrade lite smått på gräsbanan. :) bara i skritt och trav dock då jag var rädd att en baksko skulle ryka. imorgon får han ju nya skor! vi jobbade mycket med takt och balans, men kalle var lite spänd och tittig. vi har inte ridit där innan. men till slut släppte han igenom fint! :) och skorna är kvar! :D
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Så himla härlig bild.



Sv: Ja, det gör jag. Men har aldrig tid att ge mig ut och rida. Det är flera år sedan sist. :-(

2010-08-11 @ 18:43:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Man blir ju himla ridsugen när man sitter och tittar på träning, men det kan ju vara lärorikt också.

Vi har fått order från Lisa att det är diciplin som gäller, det funkar inte annars med min donna. Men även om vi trimmar i skogen så kan man ju sträcka ut i ökad galopp ändå! :)

2010-08-11 @ 18:50:32
URL: http://virvelwindy.blogg.se/
Postat av: sussi

haha.. ja lr hur hon avlar ju på sk shitbulls, å kallar dem renrasiga :(

jupp bänkade va vi allihopa =)

kul å titta på träning dock =)

2010-08-11 @ 19:20:08
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0