vilodag för kalle, massor att göra för mig!

idag fick kalle en välförtjänt vila! han har ju gått mycket nu här, och jag tyckte han skulle få vila sina muskler litegrann! tror dock inte kalle höll med men :P jag gick en promenad med honom i alla fall, och han var pigg och busig, som alltid :) tokiga häst!!

naken idag med, det gillar han! skulle kanske regna senare, men det får jag ta ställning till då!

kalle och jag var och hälsade på uppe i sommarhagen också, kalle tyckte det var helmysigt att vara där igen :) hoppas, hoppas, hoppas vi kan släppa dom dygnet runt där om några veckor, så gräset börjar växa ordentligt nu! :)

tog massor med bilder på kalle idag med mobilen! vissa blev väl kanske inte jättebra men :P och så en liten filmsnutt med! men det får bli i ett annat inlägg!

nu ska jag kasta mig i duschen och sedan återgå till mitt projekt! förflyttar mig nog dock UT när jag ska läsa och skriva på projektet!

:)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Julia

Haha ja dom gör ju det :) Men det är ju roliga timmar man lägger ner på stallet iaf :)



Mina hundar är av rasen Australisk Terrier :)

2010-04-08 @ 15:17:14
URL: http://entin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv :) Jo, det är väggar överallt , men på ena sidan är det en stooor skutdörr som är öppen eftersom vi använder ridhuset som lösdrift hus oxå :)

2010-04-08 @ 15:31:25
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: Katarina

Sv. Jag rider så mycket jag vill :) Men en normal vecka blir det väl en tre dagar eller så i alla fall. Ganska lagom, haha

2010-04-08 @ 21:53:49
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0