vad var speciellt just idag?

idag var jag i stallet på morgonen. jag var där lite före morgonfodraren så jag tänkte att jag börjar med att släppa ut kalle och bella så jag kan mocka hos kalle :)

tar dom alltid samtidigt men idag vet jag inte vad det var med dom! först så strejkade bella en stund i gången så kalle fick göra en helomvändning utanför stallet eftersom jag inte fick fram bella. till slut kom hon. hon gick bakom och kalle gick framme vid mig. eller gick och gick, han taktade och gick i passage :P

när jag kom ut i hagen skulle jag ta av kalle grimman. jag hann knappt få av den innan han FLÖG iväg i galopp :P och när jag skulle ta av bella grimman gjorde hon likadant! hmmm, de är allt lite konstiga ibland!!

sen skrittade jag ut på en mysig runda tillsammans med brinks medryttare. det var kul att ha lite sällskap idag !

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anna

Tänk om man alltid förstod sig på hästarna!



Jag skar inte av hela fingret, "bara" senan. Jag rekommenderar det inte alls. Världens största och klumpigaste bandage och lång rehab. Man ska vara försiktig med knivar! =)

2010-04-26 @ 13:54:43
URL: http://ariette.blogg.se/
Postat av: Lovisa

en fråga som inte alls hör till ämnet XD Hur många besökare brukar du ha?:)

2010-04-26 @ 19:04:38
URL: http://puissance.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0