dumma mobilbloggning!

bläää! jag bloggade från mobilen i morse, vid 7-tiden. men det har visst inte kommit upp, suck!

idag hade jag i alla fall morgon-stalltjänsten i stallet. myyys och vara där så tidigt tycker jag! jag var därute vid 06:40 ungefär. strax efter 7 var alla 9 hästar ute i sina hagar och mumsade glatt på sin frukost!


(bilden som skickades med mobilbloggningen som inte ville komma fram...)

kalles box var en dröm att mocka idag, inget nergrävt eller så. duktiga kallebus! :)

när jag hade gjort färdigt i stallet så la jag mig i baksätet på bilen en stund och vilade, var såååå himla trött och hade en stund över innan jag skulle vara på ridbanan, skulle rida med anna idag... men det var skönt med en powernap!

idag stod programridning på schemat och det kommer strax ett inlägg om hur det gick...

så länge: vår söta stallkatt esmeralda <3


bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0