dagens ridpass! (löshoppning)

god middag folks! hur mår ni?

jag har varit uppe sen tiiiidiga morgonen, hade morgonstalltjänsten idag så var i stallet kl.7.

idag stod löshoppning på schemat. inte gjort det på ett tag så det kändes kul idag! på vardagsmorgnarna är det ju i stort sett alltid ledigt i båda ridhusen också så :) vi valde det lilla, det stora är alldeles för stort att löshoppa i :P

när jag byggde fram fick kalle strosa runt i ridhuset så länge. han tog tillfället i akt och rullade sig. men det fick han gärna :D

blev inte så höga höjder idag, just för att vi inte löshoppat på länge. så det högsta låg väl på 110. kalle skötte sig bra, var lite brallig ibland men inte överdrivet :)

när vi var ungefär mitt i löshoppningen så kom kalle gåendes mot mig, ja det gjorde han flera gånger iaf, men denna gången så började han lyfta benen och ha sig. haha, han ville köra trickträning. så sööööt :D så vi lyfte lite på alla benen och kalle var så nöjd och såg nästan stolt ut haha. MÅSTE få till en film på när vi tricktränar nån gång, men då behöver jag nån som filmar, haha! :)

filmade lite från löshoppningen också, det kommer i ett eget inlägg!!



jag har världens underbaraste häst <3
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Helena

Jo tack det är bra :)



Kul med löshoppning! Kanske något man skulle prova med min egen :)

2010-04-27 @ 18:21:31
URL: http://travgalen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0